پختون قبیلے کا ، کردغلو

پختون قبیلے کا ، کردغلو

پختون قبیلے کا ، کردغلو منظور پشتین؟

اپنے مسلمانوں اپنے پاکستانیوں کو ایک بات بتاتا چلوں
کہ کبھی کسی ایک شخص کی وجہ سے پورے قوم کو گالیاں نا دے برا بھلا نا کہے
تاریخ اٹھا کر دیکھ لے ہر قوم میں غدار ملیں گے
میری پختون قوم میں بھی ڈاکٹر نجیب اللہ کی باقیات ہیں.

ڈاکٹر نجیب اللہ نے روس کو دعوت دیکر پختون قوم کے پیٹ میں چھرا گھونپا تو اسکے باقیات نے امریکہ کو دعوت دیکر پختون کی عزت اسکے ناموس کو تار تار کیا.

آج منظور پشتین کی شکل میں ایک اور غدار نکل آیا ہے جو افغانستان کے بعد پاکستان میں رہنے والے پختونوں کو بھی برباد کرنے کیلئے سرگرم ہے
یہ اکیلا نہی بہت سے بے ایمان بہت سے غدار اسکے ساتھ ہیں کوئی ظاہری طور تو کوئی باطنی طور پر منظور کردغلو سے پوچھا جاتا ہے کہ پختون کے نام پر خون کی ہولی کھیلنے والے اسرائیل کے فالتو کتے افغانستان میں پختونوں پر ہونے والے مظالم کیخلاف کیوں خاموش ہو تو جواب ملتا ہے میرا ان سے کوئی عمل دخل نہی اس کھلم کھلا بے غیرتی کے باجود ابوجہل کی اولاد انکے ساتھ ہے.

کیا افغانستان والے پختون نہی کیا وہ پختونوں کا وطن نہی تم عمل دخل نہی رکھ سکتے مگر افغانستان میں موجود مسلمانوں اور پختونوں کے غدار اور یہود و نہود کی غلام حکومت تہماری ہر طرح مدد کر سکتے ہیں اور تم قبول بھی کر سکتے ہو.

قسم اللہ کی وہ وقت دور نہی جب اللہ کے شیر افغان مجاہدین تہمارا وہی حشر کریں گے جو تہمارے غدار بے ایمان لعنتی ملعون ڈاکٹر نجیب اللہ کا ہوا تھا
اسے کتے کی طرح گھسیٹا گیا تھا ان شاءاللہ تہماری کھال کھینچ لی جائے گی.

تم جہنم کے کتے خوارج روز تہماری وجہ سے میرے وہ افغان مجاہدین تکلیف اٹھاتے ہیں اپنے پیارے جانبازوں کی لاشیں اٹھاتے ہیں جو موت قبول کرتے ہیں مگر اپنی پاک سرزمین پر آئے ہوئے یہود و نہود کا وجود برداشت نہی کر رہے.

روزانہ کتنا ہی ظلم ہوتا ہے افغانستان میں
میرے ماوں بہنوں کی عزتیں لوٹ لی جاتی ہیں
انکے گود میں انکے شیرخوار بچوں کو بے دردی سے قتل کیا جاتا ہے.

اپنی ان ماوں بہنوں کی عزت اسکے ناموس کیلئے جہاد کرنے والے افغان مجاہدین کے غداروں تم اللہ کو کیا جواب دوگے کہ تم کس کیساتھ کھڑے تھے ؟

مگر تم جیسے کیمونسٹ تم جیسے سیکولر کیا جانتے ہیں اللہ کون ہے ؟

پتہ نہی تہمیں اخرت پر یقین ہے بھی یا نہی
اخرت پر یقین ہوتا تو اپنی ماوں بہنوں کے رکھوالے افغان مجاہدین کی مغبری نا کرتے.

تم نیچ لوگ قربانی اور شہادت کو ظلم جبکہ ظلم اور بربریت کو قربانی کا نام دیتے ہو تہمارا ایمان امریکہ پر ہے دنیا پر ہے دولت پر ہے. افغان مجاہدین اللہ کے شیر ہیں اللہ اور اسکی رضا کیلئے لڑتے ہیں میرے کلمے کے بھائی ہیں ان پر میری جان بھی قربان ہے.

اس لئے چند منظور کردغل جیسے غداروں کی وجہ سے غیرت مندوں کی سرزمین افغانستان اور اس میں بسنے والے اللہ کے ان شیروں کو گالی نہی دے سکتا.

کردغلو جیسے غداروں کو اکسپوز کرتا رہونگا
چاہے وہ افغانستان میں ہو چاہے پاکستان میں ہو

پختون قبیلے کا ، کردغلو
کردغلو جیسے غداروں کو اکسپوز کرتا رہونگا
چاہے وہ افغانستان میں ہو چاہے پاکستان میں ہو

اپنا تبصرہ بھیجیں